Není vůbec podstatné, s jakými zkušenostmi za mnou přijedeš. Důležitá je jen touha jezdit a zlepšovat se. Pravidla ježdění na okruhu nejsou nijak složitá. Vycházejí z obyčejného rozumu.">

Pravidla ježdění na okruhu
18. 12. 2021

Pravidla ježdění na okruhu
  • Pro sériová i upravená vozidla. STK a RZ není nutná. Důležitý je bezvadný technický stav.
  • Nemůžeme umožnit jízdu příliš hlasitým autům (max. 103 dB). Taková budou bez náhrady vykázána.
  • Provozovatel areálu ani pořadatel akce za tebe nenese žádnou odpovědnost. 
  • Jezdíš na vlastní nebezpečí. Uvědomuješ si možná rizika.
  • Způsobíš-li škodu, okamžitě uhradíš nutné výdaje.
  • V případě srážky dvou vozidel je odpovědnost na vozidle jedoucím vzadu.
  • Sleduj provoz za sebou.
  • Na bezpečném místě uvolni místo rychlejšímu.
  • Uhýbej vždy vpravo, s blinkrem a jen na rovných úsecích.
  • Nepohybuj se po ploše polygonu (zadní část areálu).




Budu se upřímně snažit naplnit všechna tvá očekávání a být ti po celý den k dispozici. Kdykoliv se na mě můžeš obrátit s jakoukoliv prosbou nebo připomínkou. Jsem tady pro tebe.

I když mi na akce jezdí většinou zkušení kluci, primárně je tvořím pro začátečníky, mezi které patřím já sám. Pokud jsi ještě na žádném okruhovém ježdění nebyl, nevadí. Vážím si toho, že jsi se rozhodl jako první zkušenost zvolit právě moji akci na autodromu ve Vysokém Mýtě.

Je to bezpečný prostor bez překážek, takže nemusíš mít obavy o své auto, pokud by jsi vyjel mimo trať. Je to tak akorát velký areál, kde si dobře zajezdíš, ale nedosáhneš vysokých rychlostí, které by od tebe vyžadovali větší míru zkušeností. To ale neznamená, že si u mě nezajezdí i pokročilý řidič. Zkušení a rychlí kluci s výkonnými auty jsou velkou inspirací pro nás všechny a stávají se důležitou součástí každé akce.

Vždy se snažím stavět konfiguraci tak, aby maximálně využila potenciál dané lokality. Byla zábavná a přitom bezpečná. Nebudu ti ale lhát, že určitá míra rizika je vždy, i kdyby jsi jezdil na letišti. Osobně mám raději rychlejší tratě. Líbí se mi, když jízda hezky plyne a nic ji nenarušuje. Přitom by ale součástí každého okruhu měla být i určitá výzva. Místo, které na začátku dne jedeš relativně pomalu, ale postupně přicházíš na to, jak daný úsek projíždět rychleji, až ho koncem dne proletíš jako zkušený mistr.

Není vůbec podstatné, s jakými zkušenostmi za mnou přijedeš. Důležitá je jen touha jezdit a zlepšovat se. Pravidla ježdění na okruhu nejsou nijak složitá. Vycházejí z obyčejného rozumu.